Hej alla läsare
 
Jag kom precis hem och tänkte att jag kunde göra ett inlägg snabbt, det var tråkigt att lämna London men det känns ändå ganska skönt attt vara hemma, jag kan passa på att säga glad halloween eller vad man nu säger. Själv så är man ganska trött och tänker ta det lungt kanske kolla på en skräckfilm med syrran helt enkelt ta det lungt men jag hoppas att ni kommer att ha roligt på halloween. Det är fortfarande 3 dagar kvar av höstlovet och jag kommer att ha jätteroligt med kompisarna vi ska åka till Norrköping,Örebro och Göteborg för att träffa The fooo men jag kommer att vara helt slut efter dom här 3 dagarna men det är så värt det hoppas jag. Men nu ska jag packa upp och packa igen för imorgon kommer det bli en jobbig dag för jag kommer att vakna jättetidigt för att hinna med tåget men det blir också roligt för att jag kommer att träffa mina kompisar som bor i Norrköping det blir skoj men nu måste jag verkligen gå så ses imorgon alla foooers.
 
lite del av min shopping

Kommentera

Publiceras ej