Hej alla läsare
 
Jag har tänkt att ge bloggen en ny chans och den här gången ska jag göra mitt bästa men även ge bloggen mer tid. Det var ett tag sen jag var inne på kontot men jag hade runt 20-70 läsare per dag och det var runt 300 sidvisningar även när jag inte bloggade så jag var väldigt glad. Nu är jag förmodlingen på hotelrummet i London och tjockar mig som vanligt men när jag kommer hem så ska jag lägga upp bilder på vad jag har köpt m.m från London.
Mitt höstlov har varit jättebra och jag vill verklingen inte att den ska ta slut det känns som att jag bara haft lov i en dag även fast den är en vecka jag saknar mina kompisar men jag vet att vi kommer att träffas snart igen. Jag kommer hem från London imorgon kväll.
Jag och mina vänner hade planerat att åka till Norrköping för att The fooo skulle ditt och för vi har vänner där nere så vi kunde träffa dom också men det är inte helt bestämt än men vi får se om jag pallar attt åka eller inte men nog för mig nu och jag hoppas att ni har haft ett lika bra höstlov som mig. 
En bild från London

1 kommentarer

kajsa

01 Nov 2013 18:34

Hur kan du få så stora och fina bilder på din blogg kan du inte visa?

Kommentera

Publiceras ej