Hej alla läsare
 
Jag sitter på tåget just nu och är på väg hem eller jag är nästan framme, och jag kan säga att jag aldrig har varit lyckligare än vad jag har varit dom senaste dagarna det har varit tårar,glädje och kaos men om man glömmer bort allt kaos som hände i Örebro och Göteborg så var Felix,Oscar,Omar och Ogge så duktiga det går inte ens beskriva hur duktiga dom är och hur mycket dom tycker om sina fans det är helt otroligt. Jag har kollat om på alla videoklipp jag tagit dom senaste dagarna tusen gånger. Jag ångrade verkligen inte att jag åkte ända ner till Göteborg även fast det är långt dit så var det värt det. Att bara få se dom uppträda så kan jag göra vad som helst. Som ni förmodlingen sett så la jag upp ett videoklipp från Örebro på youtube men om ni missat det så är det bara trycka här och jag kommer att lägga upp fler videos från men det kommer att ta lite tid men jag hoppas på att jag är färdig med redigeringen ikväll så att jag kan lägga upp dom men vi får se men det här var allt för mig nu
 
Tack för allt världens bästa killar
 

Kommentera

Publiceras ej