Hej alla läsare tänkte ge tips på bra ansiktstvättar


Steg 1: ACO Spotless Daily Face Wash - Jag börjar med denna, en ansiktstvätt/sminkborttagning som är toppen! Tryck ut en klick i handen och massera in på fuktigt ansikte, skölj. Lätt som en plätt och tar bort varenda liten foundationdroppe som någonsin kletats på ditt glansiga ansikte. Skitbra.

Steg 2: ACO Spotless Daily Purifying Toner - Efter tvätten brukar jag ibland använda det här ansiktsvattnet. Eftersom att det är starkt som aceton och jag är rätt lat så jag använder det rätt sällan (någon/några gånger i veckan), men det gör att ansiktet känns superfräscht!

Steg 3: ACO Spotless Daily Moisturiser - Sist av allt smörjer jag in ansiktet med denna, den perfekta ansiktskrämen som jag älskar som mitt eget lilla barn. Den är inte särskilt fet samtidigt som den återfuktar ansiktet. Rekomenderar denna!
 
Japp, ni har ju frågat vad jag använder för produkter så nu vet ni! Jag har haft en massa olika rengöringsgrejer genom tiderna men den här serien, ACO Spotless, är den jag gillat mest. Speciellt sminkborttagningen är grym!

 
 

Kommentera

Publiceras ej